Saturday, December 17, 2011

準備參加校際比賽



昨天女兒上小提琴課時知道, 老師原來為了女兒參加校際背後做了很多功夫, 很窩心.女兒真是太幸運了.

我本來打算買過部琴,老師昨天告知佢四維問人, 幫我們借了一部比較好的1/10, 唔駛我另外用錢買部琴, 慳返d錢等適當時才換部好一點的1/8.

老師分析左成首歌, 因應我女既情況, 另外寫左四個基於比賽歌改寫既練習版本俾我女練. 一首係針對拍子, 一首係主音, 一首係主音再加插少量副音, 仲有一首未練, 我唔知係針對咩問題...練晒呢四首先可以正式拉首歌, 計晒時間進度, 部署好晒. 講真我女既程度, 校際只係志在參與, 但也如此認真, 擺好多心思係教學上, 真係好有心.

No comments: